[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 requires PHP 5.2.0 or higher.

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Jan 26 15:34:32 CET 2010

Hoi,

Jordan van Bergen wrote:
> Het probleem doet zich voor vanaf v4.3.x en ik kan beamen dat RedHat
> ES v5.0 (huidige versie) maximaal php v5.1.6 blijft ondersteunen.
(...)
> Je kunt daar geen TYPO3 v4.3.x op gebruiken. Als zakelijke gebruiker
> erg lastig natuurlijk. Mijn werkgever gebruikt dit ook en nu zit ik
> met hetzelfde probleem? Wat gaan we nu doen? Toch maar Debian
> installeren? Wat je ook kiest een hoop extra werk.

Dan zou ik als zakelijke, betalende gebruiker aan RedHat vragen waarom
ze software blijven meeleveren die al sinds medio 2006 niet meer
ge-update wordt en waar je veel OpenSource software niet meer op kunt
laten werken. Voor de $350-$2400 die je daar per jaar voor betaalt mag
je toch wel iets meer verwachten?

Groetjes, Jigal.