[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 requires PHP 5.2.0 or higher.

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jan 26 14:21:29 CET 2010

Hoi Jacco,

Het probleem doet zich voor vanaf v4.3.x en ik kan beamen dat RedHat
ES v5.0 (huidige versie) maximaal php v5.1.6 blijft ondersteunen.

Typo3 v4.3.x installeren op RedHat ES 5 installeren zonder dat je zelf
gaat compileren etc. (dat wil je niet omdat je dan alle security
updates ook zelf bij moet houden en dan blijf je compileren) is er
niet meer bij. Typo3 is dus op een standaard RedHat ES 5 NIET
MOGELIJK!

We hebben het dus over de laatste huidige versie van RedHat:
http://www.redhat.com/rhel/server/

Je kunt daar geen TYPO3 v4.3.x op gebruiken. Als zakelijke gebruiker
erg lastig natuurlijk. Mijn werkgever gebruikt dit ook en nu zit ik
met hetzelfde probleem? Wat gaan we nu doen? Toch maar Debian
installeren? Wat je ook kiest een hoop extra werk.