[TYPO3-UG Dutch] Initieel wachtwoord met verplichte wijziging

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Jan 23 15:25:26 CET 2010

Listeraars,

Voor een van mijn sites zoek ik een oplossing voor de volgende werkwijze:

- een geregistreerde bezoeker wordt door mij ingevoerd in de lijst met
fe-users
- deze bezoeker krijgt een tijdelijk wachtwoord
- bij de eerste keer inloggen ontkomt hij/zij er niet aan om eerst een
ander wachtwoord te kiezen

Het inlog gedeelte is niet het probleem. Maar hoe krijg ik het voor
elkaar dat zo'n bezoeker bij de eerste keer inloggen verplicht een ander
wachtwoord kiest?

Heel vaag meen ik me te herinneren dat daar een extensie voor was. Maar
ik kan die nergens terugvinden.

Het hoeft geen salted of md5 zijn.

Wie heeft een oplossing voor mijn probleem?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg