[TYPO3-UG Dutch] tt_news editor ziet niet alle beschikbare categorieën

Joost van Berckel [Content Online] typo3 at contentonline.nl
Mon Jan 25 12:14:20 CET 2010

Beste lijst,

Hoe kan ik regelen dat een editor zelf een categorie kan aanmaken of
gebruiken zonder dat er gekeken wordt naar de groepsinstelling (backend
usergroup tabje Extended) "tt_news: allowed/visible categories"?

Nu ziet editor alleen categoriën die ik specifiek aanvink in
bovengenoemde selectielijst. In list mode zijn overigens alle categoriën
wel zichtbaar, maar zijn niet bruikbaar.

TYPO3 4.3.1
tt_news 3.0.1

Graag jullie reactie.

Joost van Berckel