[TYPO3-UG Dutch] sr_language_menu

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Mon Jan 25 11:14:35 CET 2010

Ja, dat was het.
Echt heel stom dat ik dat over het hoofd heb gezien.
Of is dat misschien een veld dat met de static_info_tables meegekomen is
o.i.d.?

In ieder geval heel erg bedankt.

Ik heb nu alleen nog dat de chinese vlag niet zichtbaar is.
Hij verwijst nu naar het plaatje zh_HK.gif, maar die staat niet in de
sr_language_menu extentie.

Zou die er wel moeten zijn?
Of kan ik via typoscript naar een ander plaatje linken?