[TYPO3-UG Dutch] Uitschrijflink met sr_feuser_register en direct_mail

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Mon Jan 25 21:53:33 CET 2010

Lijst,

Ik heb een nieuwsbrief gebouwd met sr_feuser_register en direct_mail.
Nou wil ik men in staat stellen om zich meteen af te melden met een link
in de nieuwsbrief zonder in te loggen.
Er zijn extensies die dit kunnen maar die zijn gebaseerd op tt_address
records die ik niet kan gebruiken omdat ik gebruikersgroepen nodig heb
die alleen werken met fe_users record.

Nou weet ik dat direct_mail gepersonaliseerde content kan versturen:
http://typo3.org/documentation/document-library/extension-manuals/direct_mail/2.6.5/view/3/4/
Kan zo'n link gemaakt worden? Of moet ik bijvoorbeeld de extensie
newloginbox aanroepen op één of andere manier?

Hoor het graag, de ENG usergroup bood geen soelaas...

Groet,