[TYPO3-UG Dutch] Vertalen van artikel met een andere gebruiker

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Thu Feb 18 14:59:53 CET 2010

On 2010-02-18 14:07:07 +0100, Rutger Mik said:

> Beste Mensen,
>
> Ik heb een website met 6 talen, dit is inclusief de standaardtaal engels.
>
> Nu wil ik elke taal waarvan de klant het vertalen gaat uitbesteden een
> eigen gebruiker geven, met zo min mogelijk rechten.
>
> Het probleem:
> Als ik nu een gebruiker het recht geef op de chinese taal, dan kan die
> gene wel een chinese pagina aanmaken, maar als de al bestaande engelse
> artikelen vertaald moeten worden heb ik daar geen toegang toe.
>
> Nu kan ik natuurlijk de standaardtaal ook aan zetten en dan is het
> [...]

Hi Rutger,

ik zou gaan kijken naar de l10nmanager.
Bij vertalen heb je echter altijd 2 talen nodig. De taal waarvan je
vertaalt en de taal waar naar toe. Of je de default alleen
'leesrechten' kan geven weet ik echter ook niet.
Bij de l10nmanager kun je bij de optie 'online vertalen' echter alleen
de nieuwe taal aanpassen.

Succes!
Henjo