[TYPO3-UG Dutch] Vertalen van artikel met een andere gebruiker

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Thu Feb 18 14:07:07 CET 2010

Beste Mensen,

Ik heb een website met 6 talen, dit is inclusief de standaardtaal engels.

Nu wil ik elke taal waarvan de klant het vertalen gaat uitbesteden een
eigen gebruiker geven, met zo min mogelijk rechten.

Het probleem:
Als ik nu een gebruiker het recht geef op de chinese taal, dan kan die
gene wel een chinese pagina aanmaken, maar als de al bestaande engelse
artikelen vertaald moeten worden heb ik daar geen toegang toe.

Nu kan ik natuurlijk de standaardtaal ook aan zetten en dan is het
probleem opgelost, maar dan heeft de vertaler de (al dan niet onbedoeld)
mogelijkheid de bestaande engelse artikelen of pagina's te slopen.

Iemand enig idee of hier een oplossing voor is?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik

Zeeman Reclame Groep