[TYPO3-UG Dutch] Template content op basis van IP-adres (geo ip adres database)

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Feb 16 19:37:14 CET 2010

Hoi Jigal,

Ik ben het met je eens. Teveel gaten op dit moment om er op te
vertrouwen. Je kent die dealer locators wel waarbij je eerste een
postcode moet ingeven. Is leuk maar ik wil eigenlijk zonder dat de
bezoeker het merkt lokale informatie aanbieden op basis van zijn
ip-adres. Veel te hoog gegrepen voor mij op dit moment maar leuk om te
zien wat er allemaal al wel en wat er niet goed gaat. Heel apart is te
noemen dat de GRATIS versie 100% accuraat is en de betaalde versie er
20km. naast zit ;-) Nog bedankt Arjen voor de maxmind.com link om het
te testen.

Wellicht zijn er ook nog andere aanbieders die wel een accurate
database hebben. Tot die tijd er maar niet op vertrouwen en toch niet
de know how of de tijd om dit goed als extensie te bouwen binnen typo3
ben ik bang.

Wel leuke achtergrondinformatie voor anderen die wellicht iets met geo
ip willen. Dus niet voor niets deze thread gestart.

Groeten,
Jordan