[TYPO3-UG Dutch] tt_news articles worden niet geindexeerd

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Mon Dec 27 19:07:01 CET 2010

Hoi,

On 27-12-2010 17:49, Muriel le Pair wrote:

> Tja die had ik al doorgespit. Het wonderlijke is dat ik het werkend
> had.. met de nadruk op had.. geen idee waarom het niet meer werkt.
>
> Het enige wat ik kan bedenken is dit:
>
> "Note: Do not forget that this method works because all those SINGLE
> news articles are cached by TYPO3 (this is why we had to tick the Append
> cHash checkbox in Crawler configuration record). If the page were said
> to be non-cached, then you wouldn’t see any indexed content."
>
> Betekent dat dat een nieuws item pas kan worden geindexeerd als het is
> [...]

Nee, dat betekent het niet. De mogelijkheid om via FE bezoekers te
indexeren heb je als het goed is al uitgeschakeld via de optie in de
Extension Manager "Disable Indexing in Frontend [disableFrontendIndexing]".

Er zijn twee methodes om database records in indexed_search op te nemen.

De eerste is beschreven in het stukje "Indexing News Articles (or any
“single view” plugin output)". Hiervoor is een single view pagina nodig
waarbij de cache ingeschakeld is. De crawler vervult hier de rol van
bezoeker en zorgt op die manier ervoor dat de pagina's geïndexeerd
kunnen worden.

De tweede methode staat onder het kopje "Indexing Database Records".
Hiervoor wordt een single view pagina gebruikt waarvan de cache
uitgeschakeld is.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.