[TYPO3-UG Dutch] tt_news articles worden niet geindexeerd

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Dec 28 12:09:55 CET 2010

Op 27-12-2010 19:07, Jigal van Hemert schreef:
> Nee, dat betekent het niet. De mogelijkheid om via FE bezoekers te
> indexeren heb je als het goed is al uitgeschakeld via de optie in de
> Extension Manager "Disable Indexing in Frontend [disableFrontendIndexing]".

Klopt is uitgeschakeld.

> Er zijn twee methodes om database records in indexed_search op te nemen.
>
> De eerste is beschreven in het stukje "Indexing News Articles (or any
> “single view” plugin output)". Hiervoor is een single view pagina nodig
> waarbij de cache ingeschakeld is. De crawler vervult hier de rol van
> bezoeker en zorgt op die manier ervoor dat de pagina's geïndexeerd
> kunnen worden.

Pagina voor singe view: no cache = niet aangevinkt, cache expires = default.

De lijst met nieuws artikelen die wordt samengesteld door de crawler
klopt. Ik concludeer hieruit dat de volgende 3 instellingen goed zijn:
- configuration (&L=[0-1]&tx_ttnews[tt_news]=[_TABLE:tt_news;_PID:10])
- base url
- pids only

Is dat een juiste veronderstelling?

Append cHash aan/uit geprobeerd.

Het vreemde is dat als je in de crawler log op 'read" klikt (recyle
button) de status veranderd in 'OK'. De crawler kan de pagina dus
opvragen, maar indexed search blijft leeg.

Kan het zijn dat ik in de tt_news config nog iets moet veranderen?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair