[TYPO3-UG Dutch] tt_news articles worden niet geindexeerd

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Mon Dec 27 17:49:32 CET 2010

Op 27-12-2010 17:17, Jigal van Hemert schreef:

> Xavier Perseguers heeft een uitgebreide tutorial geschreven voor
> indexed_search en crawler [1]
> Wellicht dat je daarmee even de configuratie na kunt kijken.
>
> [1] http://bit.ly/gUSQgJ

Tja die had ik al doorgespit. Het wonderlijke is dat ik het werkend
had.. met de nadruk op had.. geen idee waarom het niet meer werkt.

Het enige wat ik kan bedenken is dit:

"Note: Do not forget that this method works because all those SINGLE
news articles are cached by TYPO3 (this is why we had to tick the Append
cHash checkbox in Crawler configuration record). If the page were said
to be non-cached, then you wouldn’t see any indexed content."

Betekent dat dat een nieuws item pas kan worden geindexeerd als het is
opgeslagen in de TYPO3 cache, dus met andere woorden is opgevraagd door
een non-backend gebruiker (dat is wel erg onhandig)?

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair