[TYPO3-UG Dutch] base href= in introduction package

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Fri Dec 24 07:48:40 CET 2010

Hoi Eef,

Ik gebruik normaal ook geen ip-adres maar dit is meer een testserver
via mijn werk waarbij ik zelf geen DNS etc. beheer en ik had met een
hosts file kunnen werken maar de introduction package is dus opgestart
met http://172.168.2.10/install en later is het ip-adres gewijzigd.
Blijkbaar worden bij de installatie van de introduction package dus
velden gezet waarbij wijzigingen later niet direct tot resultaat
leiden.

In de gehele directory waar deze installatie staat (alle bestanden,
niets geexclude) staat geen enkel bestand met dit ip-adres er in. Dus
niets heeft een waarden van 172.168. Aan de ene kant goed maar wel
frustrerend als je het wel in de mysql tabellen terug ziet die buiten
de virtual host webserver bestanden staan. Dus ergens moet dit toch
gezet worden/zijn met TS wellicht. Nog geen idee waar.

Groeten,
Jordan