[TYPO3-UG Dutch] base href= in introduction package

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Thu Dec 23 18:37:07 CET 2010

Hallo Jordan,

Mijn indruk is dat het iets met de cache te maken heeft.
Overigens gebruik ik voor mijn locale test-omgeving nooit een ip-adres, maar
altijd een naam aangezien ip-adressen automatisch worden uitgegeven en
derhalve aan verandering onderhevig kunnen zijn.
Heb je in je localconf dan ook een ip-adres staan ipv een sitename??

Met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss