[TYPO3-UG Dutch] base href= in introduction package

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Fri Dec 24 09:06:01 CET 2010

Hi Jordan,

als je op die manier in de 'rauwe' data van de MySQL tabellen zoekt, dan
zie je helaas niet *waar* dit IP adres precies gezet wordt. Heb je het
al via de zoekfunctie in te TYPO3 backend geprobeerd? Deze doorzoekt
alles in je database, inclusief templates e.d. Het zou me niet verbazen
als dit IP adres op een lager niveau wordt overschreven.

Kijk verder ook eens naar de inhoud van config.baseURL (SETUP) -
wellicht dat het hier ook nog in staat.

Succes!

Bart