[TYPO3-UG Dutch] removeWrapping afhankelijk van colPos

Rik Willems rik at actiview.nl
Thu Dec 9 19:36:05 CET 2010

Hoi Muriel,

'if' is een property van stdWrap. Dit werkt daarom alleen op typoscript
elementen die dit gebruiken. 'outerWrap' accepteert stdWrap, zie [1].
'removeWrapping' accepteert (blijkbaar) geen stdWrap waardoor dit dus
niet werkt.

[1]
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_tsref/4.3.2/view/1/5/#id2504209

Groet, Rik