[TYPO3-UG Dutch] removeWrapping afhankelijk van colPos

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Fri Dec 10 15:07:04 CET 2010

Op 9-12-2010 19:36, Rik Willems schreef:

> 'if' is een property van stdWrap. Dit werkt daarom alleen op typoscript
> elementen die dit gebruiken. 'outerWrap' accepteert stdWrap, zie [1].
> 'removeWrapping' accepteert (blijkbaar) geen stdWrap waardoor dit dus
> niet werkt.
>
> [1]
> http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_tsref/4.3.2/view/1/5/#id2504209

Hoi Rik,

Aha dat verklaart een boel. Dus als ik het goed begrijp dan moet niet
alleen de function maar ook de property binnen de function if
accepteren. vaag..

Enig idee hoe ik de <p> tag die de RTE editor standaard aanmaakt kan
verwijderen voor een bepaalde colPos. Ik wil alleen een footer regeltje
hebben zonder extra TYPO3 zooi.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair