[TYPO3-UG Dutch] Geen link kunnen maken met v4.4.1

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Aug 28 09:02:35 CEST 2010

Hoi Jigal,

Dat het TYPO3 is weet ik ;-) LOL. Maar als je snel iets duidelijk wil
maken let je daar bij het typen niet op. Ik ben blij om te zien dat je
in ieder geval hetzelfde ervaart en dat is wat ik nu van veel kanten
krijg te horen. Gisteren weer eentje die meldt dat hij sinds de
upgrade geen links kan maken. Het werkt dus allemaal probleemloos in
FF en Chrome maar IE doet i.c.m.. HTMLarea binnen TYPO3 moeilijk.

Ik zal eens kijken naar de trunk versie. Kun je me kort op weg helpen.
Moet ik met een SVN client naar de TYPO3 SVN repository toe? en wat is
daar de URL van? In welke directory vind ik (als je dit zo weet) de
HTMLarea map die ik nodig heb?

Groeten,
Jordan