[TYPO3-UG Dutch] Geen link kunnen maken met v4.4.1

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Aug 28 09:40:30 CEST 2010

Hoi,

On 28-8-2010 9:02, Jordan van Bergen wrote:
> Ik zal eens kijken naar de trunk versie. Kun je me kort op weg helpen.
> Moet ik met een SVN client naar de TYPO3 SVN repository toe? en wat is
> daar de URL van? In welke directory vind ik (als je dit zo weet) de
> HTMLarea map die ik nodig heb?

Om het je makkelijk te maken heb ik de trunk versie even in een .t3x
gedownload:
- download uit de Ext Manager je huidige versie van RTE HTMLarea (om 'm
eventueel te kunnen terugzetten
- zet in de Install Tool de optie [EXT][allowSystemInstall] = 1
- installeer http://bit.ly/aRBzzF (verkorte link naar m'n persoonlijke
webruimte bij XS4ALL waar ik de .t3x van RTE HTMLarea 2.1.0 heb geparkeerd)

De bestanden van de RTE zijn te vinden onder /typo3/sysext/rtehtmlarea/

'k Merkte net weer dat het niet altijd optreedt. Nadat ik een tweede tab
naar m'n localhost had geopend om de trunk versie (4.5-dev) te testen
werkte het maken van links naar o.a. bestanden ineens wel op de 4.4.2
site. Mocht je probleem met de nieuwe versie niet opgelost zijn, dan
lijkt het op een probleem dat niet voortdurend optreedt :-(

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert