[TYPO3-UG Dutch] BUG: gebruikersgroep kan maar een beperkt aantal rechten aan?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 24 12:50:30 CEST 2010

Dat was lang een probleem. Maar sinds een aantal versies is dat opgelost
dacht ik.
Je kunt dat omzeilen door meerdere groepen te maken.
Op zich is dat geen gekke gedachte. Zo kun je individuen wel of geen
rechten geven op tt_news, de FAQ, cal etc. Dus per extensie een groep.

Maar, nogmaals, ik dacht dat die bug opgelost was.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg