[TYPO3-UG Dutch] BUG: gebruikersgroep kan maar een beperkt aantal rechten aan?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Aug 24 15:00:10 CEST 2010

Hoi Daniel,

Aha. Dan is die bug niet opgelost voor zover ik er naar kijk omdat ik
v4.4.2 draai met deze website.

Maar je workaround oplossing is een goede en kan ik een keer uit gaan
testen. Ik zet dan de rechten van de pagina's op een gebruikersgroep
"redactie" en geef specifieke rechten voor extensies aan
gebruikersgroepen die in verbinding met de extensie staan. Dus tt_news
gebruikersgroep voor tt_news etc. Dat is wat je aangeeft en dat kan
weleens prima gaan werken. Dus erg bedankt voor je suggestie.

Groeten,
Jordan