[TYPO3-UG Dutch] BUG: gebruikersgroep kan maar een beperkt aantal rechten aan?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Aug 24 11:54:19 CEST 2010

Ik ben via de optie in de backoffice gebruikers rechten aan het geven
via de gebruikersgroep waartoe ze behoren. Dus op de gebruikersgroep
vink Toegangslijst meenemen aan (acceslist) en dan geef ik alle
rechten op die ze hebben met Toegestane uitlsuitingsvelden:

Ik heb nu een hoeveelheid aan extensies geinstalleerd staan en
blijkbaar kun je maar een maximaal aantal selecteren in deze lijst.
Als ik er namelijk 1 weghaal en en ander toevoeg gaat het goed. Voeg
ik (die nog niet geselecteerd zijn) velden extra toe dan is het mis en
wordt dit NIET opgeslagen.

Ik kan dus de gebruikersgroepen geen rechten geven om iets te beheren
op deze manier. Ik heb het gevoel dat dit een behoorlijk bug is.

Iemand een idee/suggestie hoe nu toch de gebruikersgroepen rechten te
geven op velden van extensies om die te beheren via de backoffice?

Groeten,
Jordan