[TYPO3-UG Dutch] Standaard zoeken aanpassen

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Wed Aug 11 13:26:46 CEST 2010

Op 11-8-2010 13:14, Lotte v. Breugel schreef:
> Oke, ik ga dan inderdaad voor die boolean fulltextsearch (standaard). In de
> css styled content vind ik inderdaad een aantal codes. In welk bestand geeft
> hij aan dat hij de selectbox moet tonen? Is er ergens een folder waar dit
> bestand in staat?

De waarde van de selectbox heeft de zoekfunctie nodig, maar ipv een
selectbox kan je er uiteraard ook een hidden field van maken met 1 van
de twee waarden waar je uit kan kiezen.

Via de Object Browser kan je zien hoe het wordt opgebouwd.
Het formulier wordt hier in elkaar gezet: tt_content.search.30.dataArray

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair