[TYPO3-UG Dutch] Standaard zoeken aanpassen

Lotte v. Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Wed Aug 11 13:14:26 CEST 2010

Oke, ik ga dan inderdaad voor die boolean fulltextsearch (standaard). In de
css styled content vind ik inderdaad een aantal codes. In welk bestand geeft
hij aan dat hij de selectbox moet tonen? Is er ergens een folder waar dit
bestand in staat?

Gr Lotte

Op 11 augustus 2010 13:07 schreef Muriel le Pair <typo3 at strangefruit.nl> het
volgende: