[TYPO3-UG Dutch] Standaard zoeken aanpassen

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Aug 10 17:09:44 CEST 2010

Hoi Lotte,

Op 10-8-2010 16:22, Lotte v. Breugel schreef:
> Hallo,
> op mijn hoofdpage heb ik sinds kort een zoekfunctie van T3. Het is de
> standaard zoekfunctie.
> Nu heeft deze zoeken een invulveld en een select box er onder.
>
> Deze selectbox wil ik weg. Kan iemand mij vertellen waar ik in de T3 mappen
> het document kan vinden waar ik dit kan aanpassen?

De standaard zoekfunctie valt onder CSS Styled Content.
De selectbox kan je vervangen door een hiddenfield met 1 van de twee
waarden.

> Waarom ik dit wil aanpassen is omdat als ik een andere zoek extensie
> installeer, deze niet zoekt. Ik krijg geen zoekresultaten.

Met een andere zoekfunctie zal je waarschijnlijk andere parameters
moeten meesturen naar de zoekresultaten pagina. Maar goed, de standaard
zoekfunctie van TYPO3 werkt op zich prima (zolang je geen specifieke
wensen hebt).

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair