[TYPO3-UG Dutch] filetype/mime type wijzigen?

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Wed Apr 7 20:15:22 CEST 2010

cuythoven wrote:
> Elke keer als ik bestanden upload worden ze gekenmerkt met een filetype.
> In een vorige versie van typo3 (of het komt wellicht door de
> instellingen die de hostprovider heeft veranderd in de httpd.conf),
> werden mijn geuploade zip bestanden gemerkt als application/octet-stream.
>
> Nu worden ze gemerkt als application/zip.
>
> Dit heeft als gevolg dat Internet Explorer niet goed om gaat met het
> bestand.

Kun je iets meer vertellen over waarmee je zu upload? Frontend/backend?
In backend via fileadmin/quixplorer/flash mass uploader/java mass
uploader/... frontend via welke extensie... worden de bestanden in DAM
opgeslagen... etc.
Server OS, TYPO3 versie (zowel vorige als huidige),...

Vaak kan testen op gelijke(nde) programmatuur duidelijkheid verschaffen
over de mogelijke oorzaak.

--
Jigal van Hemert.