[TYPO3-UG Dutch] filetype/mime type wijzigen?

cuythoven konijndesign at gmail.com
Wed Apr 7 18:18:04 CEST 2010

In vorige mail kaarte ik een probleem aan te verwijten aan dr_blob. Het
gaat echter om iets heel anders.

Elke keer als ik bestanden upload worden ze gekenmerkt met een filetype.
In een vorige versie van typo3 (of het komt wellicht door de
instellingen die de hostprovider heeft veranderd in de httpd.conf),
werden mijn geuploade zip bestanden gemerkt als application/octet-stream.

Nu worden ze gemerkt als application/zip.

Dit heeft als gevolg dat Internet Explorer niet goed om gaat met het
bestand.

Ik wil dus graag de zip bestanden weer indexeren als
application/octet-stream.

Ik heb het geprobeerd in de templateanalyser, onder tt_content, tevergeefs.

Tevens de htaccess geprobeerd te wijzigen met:
AddType application/octet-stream zip

Weet iemand hoe de Mime type moet worden veranderd?

Groeten,

Christiaan Uythoven