[TYPO3-UG Dutch] RTE API noodzakelijk? gewenst?

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 3 10:34:07 CEST 2010

Hoi Jigal,

Dank voor je antwoord. Heel duidelijk.
Toch blijf ik zitten met eigenlijk dezelfde vraag.

Ik zal hem anders stellen: Waarom zou Stanislas suggereren om dit
document ALS EEN EXTENSIE te installeren?
Van de online documenten (tsref, tsconfig etc) kan ik het me
voorstellen. Maar als ik de API installeer zie ik geen enkele verandering.
En dan ga ik aan mezelf twijfelen. Wat zie ik over het hoofd?
Want "gewone" documenten ga je toch niet als een extensie installeren.
Of mis ik nu iets?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg