[TYPO3-UG Dutch] RTE API noodzakelijk? gewenst?

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Apr 3 13:12:46 CEST 2010

Daniel Doesburg | Doesburg.biz wrote:
> Ik zal hem anders stellen: Waarom zou Stanislas suggereren om dit
> document ALS EEN EXTENSIE te installeren?

Dat weet alleen Stanislas ;-)

> Van de online documenten (tsref, tsconfig etc) kan ik het me
> voorstellen. Maar als ik de API installeer zie ik geen enkele verandering.
> En dan ga ik aan mezelf twijfelen. Wat zie ik over het hoofd?
> Want "gewone" documenten ga je toch niet als een extensie installeren.
> Of mis ik nu iets?

Als je in TER kijkt zitten er tientalleen extensies van de categorie
'doc' in.  Kennelijk vond Stanislas dat de API documentatie niet in de
normale documentatie van de extensie thuis hoorde (maar dit is
speculatie; 'k ben geen helderziende). Kasper heeft ooit de categorie
'doc' bedacht zodat documentatie ook in TER kon worden opgeslagen
(handige, centrale, constante locatie, updates kunnen netjes verwerkt
worden, etc.).

--
Jigal van Hemert.