[TYPO3-UG Dutch] RTE API noodzakelijk? gewenst?

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Apr 3 07:26:26 CEST 2010

Daniel Doesburg | Doesburg.biz wrote:
> Toen ik van de week de RTE(htmlarea) eens deïnstalleerde en daarna weer
> installeerde vroeg tie om de RTE API extensie.

Je bedoelt dit [1] schermpje?

> Vraag:
> Weet iemand of dit een gewenste of noodzakelijke extensie is?

Hij *suggereert* om de rtehtmlarea_api_manual (manual!!) extensie te
installeren. Dus:
- nee, niet noodzakelijk
- nee, niet gewenst, maar gesuggereerd
- het is de handleiding waarin de API gedocumenteerd is; heel nuttig,
dus een suggestie.

> Waarom vraagt de RTE-extensie er zo dringend om bij het installeren?

Omdat Stanislas dit heeft aangegeven. Kijk eens bij de 'details' van de
extensie in de EM:

Depends on: cms
Conflicts with: rte_conf
Suggests: rtehtmlarea_api_manul (BINGO!)

[1] http://www.xs4all.nl/~dcbjht/typo3/EM_RTE.png

--
Jigal van Hemert.