[TYPO3-UG Dutch] RTE API noodzakelijk? gewenst?

Daniel Doesburg | Doesburg.biz daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 3 00:09:46 CEST 2010

Toen ik van de week de RTE(htmlarea) eens deïnstalleerde en daarna weer
installeerde vroeg tie om de RTE API extensie.

Nu weet ik wel dat die er is, maar had nog nooit gemerkt dat ik wat
miste als ik deze niet installeerde. En er was me bij installatie van
wat dan ook nog nooit naar gevraagd.
Maar nu moest ik expliciet ignore aanvinken om de RTE te kunnen installeren.

Vraag:
Weet iemand of dit een gewenste of noodzakelijke extensie is?
Waarom vraagt de RTE-extensie er zo dringend om bij het installeren?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg