[TYPO3-UG Dutch] Meertaligheid in eigen extensie

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Wed Sep 30 02:16:04 CEST 2009

On 2009-09-29 14:01:45 +0200, Mark Kuiphuis <spam at markyourweb.com> said:

> Als ik dit record ga vertalen, wat is dan redelijk standaard? Dat je in
> de vertaling de waarden uit de selectbox in de default taal ziet of in
> de vertaalde taal?
Gebruikersvriendelijkheid is volgens mij het meest belangrijkst ;-)

Je voorstel verderop in je mail vindt ik het meest
gebruikersvriendelijkst: je stel eenmalig de taal in en  in de andere
talen hoef je de boel niet meer te koppelen.

Ik heb daar ff geen kant en klare oplossing voor, maar zou zelf gaan
denken richting IRRE en het koppelen van kleuren aan het record auto.
Daarmee beheer je dus de kleuren apart.

Probeer de dev lijst eens voor meer tips!

Succes,

Henjo
--
Stylence | webdevelopment in style