[TYPO3-UG Dutch] vraag over templavoila FCE

pietroorda pietroorda at gmail.com
Sat Nov 28 15:44:40 CET 2009

Beste Eef,

Bij TYPO3 kan altijd alles op meer dan 1 manier (hierbij citeer ik een
wijs man!),
wat jij aangeeft: een nieuwe FCE maken, hoeft niet want ik gebruik al
een aangepaste copy.
Je mag het ook een nieuwe noemen maakt niet uit. Lood om zwaar ijzer,

Ik vroeg me dienaangaande af, is een gemapt element te manipuleren
vanuit een typoscript extensie template.

Je kunt ook met constantes werken en die veranderen.

Stel je het volgende voor: je hebt een plek voor een plaatje gemapt in
je FCE
dan zou het leuk zijn om dat weer te kunnen manipuleren met typoscript.

Nu doe ik of zoals jij aangeeft, of ik duw er een Content element in die
dan weer te manipuleren is.

In dit geval had ik dat niet gedaan, waardoor de vraag bij mij op kwam,

ik zal toch niet de eerste zijn die dat zich afvraagt.

gr.piet