[TYPO3-UG Dutch] vraag over templavoila FCE

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sat Nov 28 16:17:29 CET 2009

Hallo Piet,

idd of het een iets aangepaste kopie of een geheel nieuw element is zal niet
uitmaken (een iets veranderd element is per slot van rekening ook nieuw).

Wat betreft dat manipuleren; zou toch te gek zijn als dat niet kon voor een
FCE...

Nou is denk ik even de vraag wat voor manipulatie wil je?
Wil je het plaatje (afbeelding of foto neem ik aan) bijvoorbeeld groter,
kleiner of iets meer naar rechts of....

Ik kan me bijvoorbeeld iets voorstellen als
file = foto.jpg
file.width = 50

Misschien dat je iets specifieker kunt zijn over wat je wil aanpassen...

Met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss