[TYPO3-UG Dutch] vraag over templavoila FCE

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Sat Nov 28 14:32:10 CET 2009

Hallo Piet,

Moet mogelijk zijn dunkt me, is in feite ook hetgeen je doet met
bijvoorbeeld de navigatie op een website is 't niet?
Maar nogmaals, waarom niet een nieuw FCE gemaakt, die je lib.myFCE oid noemt
en die dan includen via TS.
(ik weet niet of dit werkt, maar zo zou ik het proberen als er niemand is
die een beter idee heeft...)

Met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss

pietroorda wrote:

> Hi Eef,
>
> nou ja, da's dus eigenlijk wat ik doe, alleen dan met een copy van de FCE.
> Maar wat ik me vervolgens afvraag is, kun je een FCE van TemplaVoila
> rechtstreeks benaderen middels Typoscript,
> Ik zie dat zo nergens.
> Het voordeel is dat je relatief kleine modificaties mbv typoscript kunt
> doen.
>
> gr.piet

>>> 10.file.import = uploads/tx_templavoila/
>>> 10.file.import.current = 1
>>> 10.file.import.listNum = 0

>>> lib.aanpassing {