[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Braam, Dick D.Braam at leiden.nl
Tue May 12 17:37:20 CEST 2009

Nope, Templavoila is geen must, maar op de omgeving op mijn werk werken we ermee, en ik wil er tenminste een conceptueel begrip van hebben. Ook wil ik me verdiepen in FCE en dat gaat volgens mij ook met TV ?

BTW; via het icoontje TV-page rechtsbovenin, krijg ik de twee contentelementen gewoon te zien en ik kan ze bewerken ... Dus het werkt gewoon ???
Yes!

Vr.gr. Dick

p.s. @Arjan ik vind het wel leuk om van gedachten te wisselen. Als je wilt stuur een berichtje naar broem[punt]broem[at]zonnet[punt]nl