[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 12 17:53:51 CEST 2009

Hoi Dick,

Braam, Dick schreef:
> Nope, Templavoila is geen must, maar op de omgeving op mijn werk werken we ermee, en ik wil er tenminste een conceptueel begrip van hebben.
'k Snap het.

 > Ook wil ik me verdiepen in FCE en dat gaat volgens mij ook met TV ?
Ja. Hoewel er, nadat TV met FCE's kwam ook een extensie gemaakt is die
een soort van FCE's emuleert voor de automaketemplate versie. Maar het
mooist en meest veelzijdig is het met TV.

> BTW; via het icoontje TV-page rechtsbovenin,
Of bedoel je linksbovenin?
> krijg ik de twee contentelementen gewoon te zien en ik kan ze bewerken ... Dus het werkt gewoon ???

Langzamerhand komt Jan in de broek . . .

> Yes!
>
> Vr.gr. Dick

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg