[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Tue May 12 17:22:53 CEST 2009

En anders kun je altijd nog automaketemplate proberen net als mij.
Dat gaat op dit moment aardig ook al kom je steeds weer voor nieuwe
verrassingen te staan.

Zo werkt de oplossing om #agendablok.bodytext {} te gebruiken maar half.
Ik kan hier wel een andere breedte instellen enzo alleen blijf ik wel met de
opmaak van de originele p.bodytext zitten?

Iig leuk dat er nog een beginner aanwezig is, Komen we misschien dezelfde
problemen tegen en kunnen we elkaar helpen :)