[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 12 17:11:23 CEST 2009

Hoi Dick,

Braam, Dick schreef:
> Ja maar, ja maar, da's niet eerlijk! Nou heeft Arjan een oplossing en ik heb Templavoila ...
> zut!

Niemand heeft gezegd dat jij met TV moet werken :-)

> Ik wil het best proberen met Template Auto-parser, maar dat gaat weer niet samen met Templavoila (op één installatie). Toch?
Ook hier geldt dat het wel kan. Met TYPO3 kan alles. Maar dan zijn de op
te lossen problemen het kwadraat van het quotiënt van de problemen met
de templateparser en de TV problemen.
Dus dat wil je (voorlopig) echt niet

> Toch die ranzige link-per-pagina-naar-content-elementen-oplossing maar eens proberen.
NEE!!!!

> grrr. Dick

Doe nou wat ik je gemaild heb en je slaapt vanavond met een glimlach om
de lippen in . . .

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg