[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Braam, Dick D.Braam at leiden.nl
Tue May 12 17:04:04 CEST 2009

Ja maar, ja maar, da's niet eerlijk! Nou heeft Arjan een oplossing en ik heb Templavoila ...
zut!

Ik wil het best proberen met Template Auto-parser, maar dat gaat weer niet samen met Templavoila (op één installatie). Toch?

Toch die ranzige link-per-pagina-naar-content-elementen-oplossing maar eens proberen.

grrr. Dick