[TYPO3-UG Dutch] Dynamische content op mainpage

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 12 16:47:48 CEST 2009

Hoi Dick,

Braam, Dick schreef:
> Ha Arjan,
> dit is *precies* de vraag die ik ook beantwoord wil hebben (ben ook beginner) en mij lukt het ook niet om twee verschillende content elementen toe te voegen; zie de e-mails van gisteren en vandaag.

Met TemplaVoilà gaat dat gansch anders.

In TemplaVoilà geef je bij de mapping aan dat het een content element
is. En dan maakt het niets meer uit in welke kolom je die gezet hebt.
Sterker nog, je content elementen hoeven niet eens op de betreffende
pagina staan.
Je kunt, bijvoorbeeld, alle content in een paar mappen zetten en dan per
pagina als het ware linken naar een paar van die contentelementen.
Het is over het algemeen niet aan te raden om zo te werken, maar in
specifieke situaties kan het een goede werkwijze zijn.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg