[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 12 00:13:03 CEST 2009

dick braam schreef:

> ok, ok, ik ga eerst wel verder lezen, Daniel, bedankt voor de leeswijzers.
> Als je maar weet dat ik echt een hoop gegoogled heb en veel gelezen;
Maar Dick, daar twijfel ik niet aan. Ik weet als geen ander hoe moeilijk
het is om de juiste informatie te vinden als het TYPO3 betreft. En dat
geldt nog meer voor informatie over TemplaVoilà.

> ik blijf voor mijn gevoel even hangen op een punt.
>
> Hoewel het vast een domme vraag was, stelde ik 'm niet achteloos :)

Uiteraard bestaan stomme vragen niet. Maar ik ben geboren met een klein
denkraam. Daardoor heb ik niet begrepen dat je een specifieke vraag stelde.
Ik weet dat je de Kerstvideo's van Kasper bekeken hebt.
Op grond daarvan dichtte ik je een bepaalde kennis toe.

> De wiki biedt al aanknopingspunten; daar ga ik mee verder.

> Als iemand nog werkende voorbeelden heeft om van te leren, dan hoor ik het
> wel.

Er zijn een paar pakketten met werkende voorbeelden. Bijvoorbeeld de
pakketten van YAML en WEC. Maar de kans dat je daardoor overwhelmed
raakt is niet denkbeeldig. Of je er dus op korte termijn echt mee
opschiet . . .
Nu ik ze genoemd heb zal ik de links er ook maar bij doen:
www.webempoweredchurch.com (op moment van schrijven uit de lucht)
www.t3net.de

Beide sites hebben ook veel tutorials, die uiteraard vooral op hun
pakket toegespitst zijn.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg