[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue May 12 08:32:36 CEST 2009

Hoi Dick,

Nu, na een te korte maar verkwikkende nachtrust dringt je vraag door. :-)
Het lijkt er op dat je niet voldoende divs gemapt hebt.
Je gaat in de filelist naar de HTML file
Rechtsklikken
Templavoila kiezen
de CO (root) aan de body mappen
En dan voor elk element uit je HTML file die je wilt mappen een field en
een mapping maken.
Dit voelt net als het radiospotje over hoe je moet reanimeren. Het is
heel moeilijk uit te leggen in een korte tekst. Je moet het zien.
Ik denk dat er wel filmpjes zijn. Afgezien het eerder genoemde
kerstfilmpje. Zal wel even zoeken.

Tot gauw.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg