[TYPO3-UG Dutch] templa_voila en meerdere content elementen op een pagina

dick braam d.braam at leiden.nl
Mon May 11 23:37:39 CEST 2009

http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_ftb1/current>
/
> En verder kun je wat grasduinen op
> http://www.alnovi.de/nc/developer/wiki/typo3/templavoila/
> http://wiki.typo3.org/TemplaVoila
>
> Succes.
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Daniel Doesburg

ok, ok, ik ga eerst wel verder lezen, Daniel, bedankt voor de leeswijzers.
Als je maar weet dat ik echt een hoop gegoogled heb en veel gelezen;
ik blijf voor mijn gevoel even hangen op een punt.

Hoewel het vast een domme vraag was, stelde ik 'm niet achteloos :)

De wiki biedt al aanknopingspunten; daar ga ik mee verder.

Als iemand nog werkende voorbeelden heeft om van te leren, dan hoor ik het
wel.

vr.gr. Dick

p.s. @Ries; ook jouw tip heeft me alweer wat verder gebracht; Thnks.

De divs die ik bedoelde staan in mijn html template

en in mijn css:

div#inhoud {
position: absolute;
top: 300px;