[TYPO3-UG Dutch] Certificatie

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Tue Mar 24 12:42:01 CET 2009

Henjo Hoeksma wrote:

> Dingen uit je hoofd leren voor webdevelopers lijkt mij toch behoorlijk
> passe... Ik zou eerder zeggen dat je een bepaald traject binnen een
> bepaalde tijd voor op zijn minst een bepaald percentage moet af kunnen
> leggen en op een typo3 correcte wijze.
> Dat lijkt mij meer tonen dat je ervaring hebt en de dingen snel weet te
> vinden...
> Zolang je dingen uit je hoofd moet kennen lijkt het mij toch echt niet
> van deze tijd...
>
> Don't shoot me ;-)
>
> Henjo

Hey Henjo,

Poef!! Mijnsinziens is het echt wel van belang dat je je kennis eigen maakt en
daarmee verbanden leert te leggen. Ik denk dat dat een onderscheid creeert
tussen de mensen die wel een TYPO3 site in elkaar kunnen zetten en degenen die
daadwerkelijk ook een klant kunnen adviseren van welke oplossing ze het beste
gebruik kunnen maken. Ik denk dat je dat laatste niet kan als je alles moet
opzoeken.

gRTz

ben
--