[TYPO3-UG Dutch] Certificatie

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 24 13:46:42 CET 2009

On 2009-03-24 12:42:01 +0100, "ben van 't ende [netcreators]"
<ben at netcreators.com> said:

> Hey Henjo,
>
> Poef!! Mijnsinziens is het echt wel van belang dat je je kennis eigen maakt en
> daarmee verbanden leert te leggen. Ik denk dat dat een onderscheid creeert
> tussen de mensen die wel een TYPO3 site in elkaar kunnen zetten en degenen die
> daadwerkelijk ook een klant kunnen adviseren van welke oplossing ze het beste
> gebruik kunnen maken. Ik denk dat je dat laatste niet kan als je alles moet
> opzoeken.
>
> gRTz
>
> ben

Hi Ben,

bedankt voor je 'Poef!!' ;-)

Ik kan niet anders dan dat helemaal onderschrijven, vandaar ook de
variabelen tijd en correcte typo3 wijze van coding. Een goede case is
hierbij natuurlijk randvoorwaardelijk.

Die variablen bij elkaar op basis van een goede case zouden m.i. kunnen
aantonen hoe ver de kennis van de cursist strekt en aan het gewenste
niveau voldoet.

Het is niet anders dan logisch dat je door ervaring dingen in je hoofd
krijgt zitten en verbanden kunt leggen en dat is ook prima natuurlijk.
Ik ben niet tegen wat er gezocht wordt naar boven te krijgen uit een
cursist, ik ben voor een andere aanpak ;-)

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik (vooralsnog) geen deel heb
genomen aan het traject en reageer op de phrase "Maar het enige wat je
met dit examen kunt zeggen is of iemand goed dingen uit zijn hoofd kan
leren (vooral TSref)"...

Zijn er demo examens om te kijken of je een beetje in de buurt van het
gewenste niveau komt? :-)

Ciao,

Henjo