[TYPO3-UG Dutch] Certificatie

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Tue Mar 24 09:40:46 CET 2009

On 2009-03-23 17:10:29 +0100, Rudy Gnodde <rgn at windinternet.nl> said:

> Het was inderdaad best pittig.
>
> Maar het enige wat je met dit examen kunt zeggen is of iemand goed
> dingen uit zijn hoofd kan leren (vooral TSref) en dat je 150 euro uit
> wilt trekken voor zo'n certificaat. Het zegt verder niets over of je
> goed een site in elkaar kunt zetten met TYPO3.
>
> Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet zou weten hoe je het anders
> zou kunnen doen zonder dat het heel veel tijd kost om het voor te
> bereiden en/of na te kijken.
>
> Groeten,
>
> Rudy Gnodde

Dingen uit je hoofd leren voor webdevelopers lijkt mij toch behoorlijk
passe... Ik zou eerder zeggen dat je een bepaald traject binnen een
bepaalde tijd voor op zijn minst een bepaald percentage moet af kunnen
leggen en op een typo3 correcte wijze.
Dat lijkt mij meer tonen dat je ervaring hebt en de dingen snel weet te
vinden...
Zolang je dingen uit je hoofd moet kennen lijkt het mij toch echt niet
van deze tijd...

Don't shoot me ;-)

Henjo