[TYPO3-UG Dutch] Certificatie

Rudy Gnodde rgn at windinternet.nl
Mon Mar 23 17:10:29 CET 2009

Het was inderdaad best pittig.

Maar het enige wat je met dit examen kunt zeggen is of iemand goed
dingen uit zijn hoofd kan leren (vooral TSref) en dat je 150 euro uit
wilt trekken voor zo'n certificaat. Het zegt verder niets over of je
goed een site in elkaar kunt zetten met TYPO3.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ook niet zou weten hoe je het anders
zou kunnen doen zonder dat het heel veel tijd kost om het voor te
bereiden en/of na te kijken.

Groeten,

Rudy Gnodde