[TYPO3-UG Dutch] Certificatie

Daniel Doesburg daniel at netcreators.com
Mon Mar 23 13:24:09 CET 2009

Yvonne en ik zijn er van overtuigd dat we het niet gehaald hebben.
En dan deugt het examen natuurlijk ook voor geen meter.
Wie leert nu heel TSref uit z'n hoofd. Zo'n examen hoort een "open boek
examen" te zijn.
Kasper zegt zelf dat TSref altijd naast het toetsenbord hoort te liggen.
Dus dat lijkt me wel duidelijk.

Nee, alle gekheid op een stokje, het was behoorlijk pittig. Maar er zijn
al meer mensen geslaagd, dus waarom wij dan ook niet?
Over anderhalve maand weten we meer.

Groeten,

Daniel Doesburg