[TYPO3-UG Dutch] Kan TYPO3 zich vergissen?

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Mar 22 12:58:26 CET 2009

Hoi Mark,

Ja, die redenatie heb ik ook gevolgd. En toen heb ik een aantal
extensies uit gezet. De eerste die ik verdacht was de extensie
nc_staticfilecache, maar het uitzetten daarvan gaf geen verbetering.
Ook het successievelijk uitzetten van andere extensies bracht geen
verbetering. Zodat het mi nog maar op twee plaatsen fout kan gaan.
1 - Ik doe iets wezenlijk verkeerd. Kans 80%
2 - TYPO3 vergist zich af en toe. Kans 20%

IE8 is geen oplossing. Want als er nu nog steeds, zoals je ongetwijfeld
weet, met IE5.5 gewerkt wordt, hoe lang zal het dan duren voor de
laatste IE7 zijn ogen sluit?

De oplossing van Jacco had ik al gebruikt. Dus het probleem is opgelost.
Dat is het mooie van TYPO3, dat er zo verschrikkelijk veel wegen naar
Rome zijn.
Maar de vraag, de vertwijfeling, het ongeloof en het gedeukte vertrouwen
blijven. Die zullen alleen door een sluitende verklaring en een afdoende
oplossing voor dit onvoorspelbare gedrag weer verdwijnen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg